KAMPANIA GOOGLE ADS
Jak to działa?
Kampania Google Ads to nic innego, jak reklamowanie się w wynikach wyszukiwania Google. W wyszukiwarce mogą wyświetlać się nie tylko reklamy. Istnieje możliwość pokazywania ich na stronach partnerskich, z którymi Google współpracuje. Takich stron internetowych jest naprawdę całe mnóstwo. Co jednak ważne, reklamy będą wyświetlały się wyłącznie na tych, które będą tematycznie powiązane z Twoją stroną. Na szczególnie podkreślenie zasługuje fakt, że kampania Google Ads działa w formacie PPC. Co to oznacza? Nie zapłacisz tylko za to, że reklama się wyświetliła, lecz dopiero wówczas gdy ktoś w nią kliknie, zostanie naliczona Ci odpowiednia kwota. Oznacza to, że płaci się wyłącznie za widoczne efekty.
Dla kogo przeznaczone jest Google AdWords?
Reklama w AdWords to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać wszyscy mający stronę internetową i chcący zareklamować swoją firmę, produkty bądź usługi w sieci. Za najważniejszą cechę charakterystyczną kampanii w Google AdWords uważa się to, że reklamy pojawiają się w związku z konkretnymi frazami, czyli słowami kluczowymi, które wpisywane są w wyszukiwarkę Google. Co to oznacza w praktyce? Jeśli reklamujesz usługę naprawy samochodów, Twoja reklama będzie pojawiała się tym użytkownikom, którzy poszukują właśnie tego rodzaju usług. To z kolei sprawia, że na Twoją stroną mogą trafić wyłącznie konkretne osoby poszukujące danych usług, a nie takie z przypadku.
Jak wygląda tego rodzaju reklama?
Reklama Google AdWords najczęściej ma formę tekstową. Oczywiście możliwe jest stosowanie reklam graficznych, ale forma tekstowa jest zdecydowanie bardziej popularna. Taka reklama zbudowana jest z tytułu, którego zadaniem jest przykucie uwagi, a także krótkiego opisu. Kolejny element to nazwa strony internetowej. Można również dodać numer telefonu, jeśli chcemy, aby potencjalni klienci mogli od razu do nas zadzwonić. Z reklamą w Google AdWords ściśle powiązana jest usługa Google Merchant Center. Adresowana jest ona do właścicieli sklepów internetowych. Pozwala ona na wyświetlanie miniaturek zdjęć produktów w wynikach wyszukiwania. To bardzo dobre rozwiązanie
Korzyści, jakie przyniesie kampania Google AdWords
Nowi klienci
Kampania Google AdWords to gwarancja pozyskania nowych klientów skutecznie i jednocześnie w naprawdę krótkim czasie. Kampania sprawia, że istotnie zwiększa się ruch na stronie i to zaraz po tym, jak ona ruszy.
Mnóstwo możliwości
Form dotarcia do odbiorców jest mnóstwa. Usługa ta zapewnia szereg możliwości dopasowania reklamy. My znamy ich całe mnóstwo.
Błyskawiczne efekty
Decydując się na reklamę w AdWords, można być pewnym, że efekty pojawią się natychmiast. Tymczasem na efekty pozycjonowania trzeba czekać. Czasami naprawdę nie mało. Jest to więc doskonałe rozwiązanie, jeśli zależy nam na szybkiej kampanii reklamowej.